Strony www Oleśnica
Responsywny projekt jest łatwiejszy i wymaga mniej pracy. Zapewnia mniejszą kontrolę nad projektem na każdym rozmiarze ekranu, ale jest to zdecydowanie preferowana metoda tworzenia nowych witryn w tej chwili. Może to również mieć coś wspólnego z dużą liczbą tanich szablonów dostępnych dla większości systemów zarządzania treścią (CMS), takich jak WordPress, Joomla itp. – w końcu, kto chce wymyślić koło na nowo?
Responsywni projektanci tworzą jeden projekt do użycia na wszystkich ekranach i zazwyczaj zaczynają od środka rozdzielczości i używają zapytań o media, aby określić, jakie korekty zostaną wprowadzone dla dolnego i wyższego końca skali rozdzielczości. To sprawia, że użytkownicy są zadowoleni, ponieważ ten znajomy projekt strony internetowej wydaje się gwarantowany na ekranie dowolnego urządzenia. Jednolitość i płynność są kluczowymi czynnikami zapewniającymi dobre wrażenia użytkownika.
Ważne jest, aby mieć oko na wizualną hierarchię responsywnych projektów; Chcesz spróbować utrzymać to, gdy twoje elementy tasują się po ekranie. Oznacza to wiele testów z wieloma różnymi urządzeniami, aby mieć pewność, że dostarczasz towary. Jeśli projekt witryny jest stosunkowo prosty, będzie dobrze przekładał się na ekrany urządzeń, przepływając jak ciecz z pojemnika do pojemnika.
Responsywny projekt wydaje się mieć mocne argumenty za użyciem. Cóż, może; Należy jednak pamiętać o następujących kwestiach:
– Ponieważ Twoja witryna będzie „przepływać” z urządzenia na urządzenie, dostosowując się do rozmiaru ekranu, wszelkie dodane reklamy mogą nie pasować do przestrzeni. Nagle „skrót” oferowany za pomocą responsywnego projektu może wymagać przemyślenia i pracy.
– Czas pobierania różni się w zależności od komputera stacjonarnego i urządzenia mobilnego. Elastyczność obrazów jest tutaj ważnym czynnikiem. Duży projekt, który szybko pojawia się na dużym ekranie w domu lub w biurze, zajmuje więcej czasu (i danych), aby pojawić się na telefonie komórkowym.
O tym warto pamiętać!
Adaptacyjny projekt zapewni (teoretycznie) najlepsze wrażenia użytkownika w zależności od urządzenia, którego użytkownik używa do interfejsu. W przeciwieństwie do projektowania responsywnego, w którym ekran „przepływa” z projektu pulpitu do mniejszego urządzenia, adaptacyjny projekt oferuje rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb.
Jak sama nazwa wskazuje, dostosowują się one do sytuacyjnych potrzeb i możliwości użytkownika. Jako projektanci możemy pokazać użytkownikom, że jesteśmy w zgodzie z ich potrzebami na urządzeniu mobilnym, czyniąc nasz projekt przyjaznym dla dotyku. Siłą adaptacyjnego projektu jest to, że wydaje się bardziej odpowiedni dla współczesnego doświadczenia użytkownika, podczas gdy responsywny projekt pokazuje bardziej skoncentrowane na komputerach stacjonarnych podejście (z wymaganiami innych urządzeń zajmującymi drugorzędne, prawie pasywne miejsce). Jako użytkownicy jesteśmy poza domem i więcej dzięki naszym inteligentnym urządzeniom.
Lubimy czuć, że nasze urządzenia są świadome tego, przez co przechodzimy. Weźmy dosłowny przykład; gdybyś jechał przez długi tunel, czy nie wolałbyś mieć ekranu GPS, który dostosowuje się do otoczenia i dostosowuje jego jasność? Ta oparta na kontekście wydajność i użyteczność jest uspokajająca, a jednocześnie potwierdza, że Twoje inteligentne urządzenie jest wystarczająco inteligentne, aby dostosować się i być wyjątkowo przydatne. Możesz także projektować w celu optymalizacji reklam dla odpowiednich interfejsów użytkownika za pomocą adaptacyjnego projektu.
Ponieważ projektujesz dla różnych rozdzielczości (tj. różnych pól widzenia), możesz uzyskać dostęp do konkretnych potrzeb użytkownika. Samo wyrafinowanie czujników w, powiedzmy, smartfonie pozwala firmom (i nam, projektantom) dowiedzieć się więcej o naszych użytkownikach niż kiedykolwiek wcześniej. Użytkownik odwiedza ulubiony sklep, restaurację, siłownię itp. — meldując się tam, tworzy profil. Z tego (targetowanie behawioralne, inaczej zwane personalizacją) możemy projektować precyzyjnie dostrojone reklamy.
Strony internetowe Oleśnica. Dane Firmy: Sigma Art Kalisz. Armii Krajowej 39, 62-800 Kalisz. Tel. 666/522/018. REGON 302758878, NIP 6182129055.