Czy reklama jest najważniejsza?
Wiele osób prowadzących działalność gospodarczą nie sprawdza oferty konkurencji. Skutkiem takiego działania jest brak pojęcia o własnej ofercie. Nie posiadamy wiedzy, jak nasze ceny wypadają na tle innych, czy tworzymy skuteczne promocje.
Reklama, nawet najbardziej skuteczna tylko dostarcza potencjalnych klientów. Decyzja wyboru produktu, usługi, firmy zależy przede wszystkim od atrakcyjnej oferty. Cena nie zawsze ma znaczenie! Czynnikiem ważnym jest również jakość, czas realizacji, długość okresu gwarancji, dostawa. Obecne dane na temat klientów, pokazują, że 97% nie podejmuje decyzji od razu. Przed dokonaniem zakupu, konsument dokładnie sprawdza opinie, ceny, asortyment. Uzyskując najlepszą ofertę dokonuje wyboru. Przed rozpoczęciem kampanii reklamowej warto przygotować odpowiednią propozycję dla interesantów, aby to właśnie nasza firma była najlepsza.